Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
Reklamacja lub zwrot towaru musi być zgodna z Regulaminem sklepu.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu na adres sklepu.

Tkanina musi być w stanie nienaruszonym i nie posiadać śladów cięć lub szycia.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Olena Rubis
Koliszowy 21, 26-242 Ruda Maleniecka
Uwaga! Ewentualne wady tkaniny, które byli wymienione w opisie przy reklamacji nie będą uwzględniane.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Viktor Rubis
Koliszowy 21, 26-242 Ruda Maleniecka

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl